Renny van der Heide kandidaat uit onze SP afdeling

16 maart 2015

Renny van der Heide kandidaat uit onze SP afdeling

“Ik set my yn foar myn taal, myn kultuer en myn Fryslân, mar benammen set ik my yn foar in oar."
Aldus Renny van der Heide uit Lioessens, kandidaat op nummer 3 uit onze afdeling voor de Provincale Staten verkiezingen.

Op basis van de vorige verkiezingen en de peilingen is er een goede kans dat Renny in de Staten komt.

Renny van der Heide (1960) woont in Lioessens, is getrouwd en heeft twee dochters. Zij werkt als beleidsondersteuner bij de gemeente Dongeradeel en is voorzitter van de Ondernemingsraad. Daarnaast heeft ze samen met haar man het dorpscafé van Lioessens. In de Staten zal Renny haar Fryske hart laten spreken.

Op nummer 15 staat nog een kandidaat uit onze afdeling: Peter van Noort (1961) uit Hollum op het eiland Ameland.

Lijsttrekker op nummer 1 is Fenna Feenstra.
Fenna Feenstra (1970) woont in Sneek met haar man en twee kinderen. Ze werkt als docent sensortechnologie aan de Hanze Hogeschool in Assen. Fenna houdt van aanpakken in plaats van urenlang vergaderen. Haar hart ligt bij de inwoners van onze provincie, om wie het uiteindelijk allemaal draait.

Wij wensen al onze kandidaten veel succes!

Met uw stem maken wij ons sterk voor meer solidariteit, gelijkwaardigheid en menselijke waardigheid.

Klik hier voor de SP kandidatenlijst.
Klik hier voor het SP programma.