Ontwerp een nieuw logo voor SP De Twa Dielen

12 februari 2009

Ontwerp een nieuw logo voor SP De Twa Dielen

Met de komst van de gemeenten Achtkarspelen en Kollumerland ca bij onze afdeling, is het eigenlijk hoog tijd om ons logo van De Twa Dielen aan te passen. Nu kunnen we dit zelf doen, maar misschien is er in onze afdeling (nog niet ontdekt) creatief talent aanwezig. Daarom organiseren we deze keer een logo-wedstrijd.

Logo De Twa Dielen Het vorige logo was gebaseerd op de 2 gemeenten, nl. de 2 dielen: Dantumadiel en Dongeradiel. Toen Ameland en Schiermonnikoog erbij kwamen, werden we een "overzees deel" en een "vaste wal deel".
In de tussentijd is tevens de nieuwe huisstijl van de SP door Thonik ontworpen, en de "oude tomaat" vervangen door een gestileerde, met "de ster" in het midden.
Nu Achtkarspelen en Kollumerland er dit jaar bij zijn gekomen, zijn er redenen genoeg om een nieuw logo te ontwerpen.

Dus ... bent u creatief genoeg om een mooi logo te ontwerpen, ga dan aan de slag. Dit mag op de computer, met papier en schaar, pen, potlood, of wat dan ook. De keus is aan u.

De enige beperking, de naam blijft: De Twa Dielen.
Verder bent u helemaal vrij om het naar uw eigen inzichten te ontwerpen. Bij deze wedstrijd mag ieder lid in afdeling De Twa Dielen mee doen, ook bestuursleden.

Op onze Algemene ledenvergadering op vrijdagavond 13 maart 2009 kunt u uit alle inzendingen het nieuwe logo kiezen.

De winnaar ontvangt naast de eeuwige roem ook zijn exemplaar in een mooie lijst, en wordt het logo de nieuwe blikvanger van de afdeling.

Stuur uw ontwerp voor 1 maart a.s. naar ons op.
Via email naar detwadielen@sp.nl of
Via post naar SP Afdeling De Twa Dielen, p/a De Skries 6, 9101 GZ Dokkum.