Algemene ledenvergadering op 22 september

16 september 2008

Algemene ledenvergadering op 22 september

Op 22 september wordt er door SP De Twa Dielen een algemene ledenvergadering (ALV) belegd. Dit in voorbereiding op de SP regioconferenties in oktober (11,12, 18 en 19). Tevens gaan we het hebben over de Gemeenteraadsverkiezingen in 2010. Doen we dan wel of niet mee, het is aan u.

Op de ledenvergadering wordt de notitie "internationaal beleid" van de SP besproken. U kunt deze bij de afdeling krijgen of via inloggen met uw SP lidmaatschapsnummer op www.spnet.nl bekijken en/of downloaden.

Ook gaan we het tijdens deze avond hebben over het wel of niet meedoen aan de Gemeenteraadsverkiezingen 2010. Dit jaar komt steeds dichterbij en het zaak om ons nu al goed op voor te bereiden en te oriënteren naar de mogelijkheden. Er zullen geschikte kandidaat raadsleden nodig zijn in zowel de Gemeente Dongeradeel alsook voor de Gemeente Dantumadeel. Wanneer u zich als SP lid toe geroepen voelt, meld u zich dan aan bij ons bestuur. Want ... zonder kandidaten kunnen we niet mee doen aan de verkiezingen. Dus help ons om dit voor elkaar te krijgen!

U bent van harte welkom op maandag 22 september vanaf 20.00 tot ongeveer 22.00 uur.
Natuurmuseum Dokkum, Kleine Oosterstraat 12, 9101 KK Dokkum.

SPnet.nl