Red de thuiszorg: 3 okt. Den Haag!

1 oktober 2007

Red de thuiszorg: 3 okt. Den Haag!

Red de thuiszorgRed de thuiszorg! Kom op 3 oktober naar Den Haag om samen een vuist te maken voor een goede thuiszorg! Van 14.30 tot 16.30 uur op het Plein. Met toespraken, interviews en muziek. De tweede kamer debatteert 4 oktober over de gevolgen van de invoering van de Wet maatschappelijke ondersteuning voor het personeel in de thuiszorg. De middag voorafgaand aan dit debat willen we met zo veel mogelijk mensen een krachtig protest laten horen in Den Haag.

Daarom organiseert het Comité Zorg Geen Markt deze manifestatie. Zeg JA tegen goede thuiszorg en NEE tegen duizenden ontslagen. Het is de bedoeling dat we er met zo veel mogelijk mensen zijn. Niet alleen thuiszorgmedewerkers, maar ook cliënten en iedereen die de thuiszorg een warm hart toedraagt. Breng samen met plaatselijke vakbondsbestuurders en lokale ANBO-afdelingen zoveel mogelijk mensen op de been. Neem contact op met de OR's van de thuiszorginstellingen.
Samen kunnen we een krachtig signaal naar de regering sturen om de marktwerking in de thuiszorg te stoppen: iedereen heeft recht op een goede en sociale thuiszorg! Kom ook naar de manifestatie!

Zorg geen markt