ROOD voor SP jongeren in De Twa Dielen

14 januari 2007

ROOD voor SP jongeren in De Twa Dielen

Het is de bedoeling dat ook in De Twa Dielen een ROOD afdeling komt. ROOD is speciaal voor de jongeren in de SP van 14 t/m 25 jaar. De eerste stappen zijn al gezet tijdens de nieuwjaars bijeenkomst; daar zijn door 2 jongeren van onze afdeling ideeen naar voren gebracht waar verder aandacht aan zal worden besteed in onze regio.

Het SP bestuur is blij met de initiatieven van onze ROOD-leden, en zullen waar nodig onze steun geven bij het slagen van ideeen en acties. Heb jij ook ideeen waar in de Gemeenten aandacht aan kan worden besteed, wordt dan lid van ROOD en help mee!
Nog wat algemene informatie: ROOD is de jongerenorganisatie van de SP. Dat betekent dat ROOD-leden ook lid moeten zijn van de SP. De 14- en 15-jarigen kunnen lid zijn van ROOD, maar moeten als zij 16 zijn geworden ook lid worden van de SP. Je kunt tot je 26e jaar ook lid blijven van ROOD. Natuurlijk betaal je maar 1x het lidmaatschap.
Meer informatie over ROOD vind je ook onder de ROOD button helemaal bovenaan deze website.