Gezellige SP Nieuwjaar bijeenkomst

5 januari 2007

Gezellige SP Nieuwjaar bijeenkomst

SP Nieuwjaarsbijeenkomst DokkumOp vrijdagavond 5 januari werd door SP De Twa Dielen een nieuwjaars- en kennismakings-bijeenkomst georganiseerd voor onze leden in het Natuurmuseum van Dokkum. De zaal was feestelijk versierd.

Voorzitter Taeke Visser hield een "nieuwjaarsspeech", met daarin o.m. hoe de De Twa Dielen is ontstaan, wat wij doen, waar wij voor staan en onze plannen voor de toekomst. Daarna stelden de andere aanwezigen - bestuur, leden en nieuwe leden - zich aan elkaar voor in een kort kennismakingsrondje. De pasjes werden uitgereikt aan de nieuwe leden. Een aantal leden wilden zich wel actief voor de SP inzetten, o.m. voor het bemannen van stands en folderen. Welkom! Tevens hadden de leden nieuwe ideeen voor acties in de Gemeenten. Het werd een gezellig, informeel samenzijn onder het genot van een drankje en een hapje. Ook voor een ieder die er niet bij kon zijn: nog de beste wensen!