Voor een sociale wereld: stem woensdag 15 maart SP !

14 maart 2017

Voor een sociale wereld: stem woensdag 15 maart SP !

Foto: SP
De marktwerking moet uit de zorg, het eigen risico weg, de AOW leeftijd moet op 65. De huren zijn te hoog, de bonussen van de graaiers moeten naar beneden, de armsten verdienen beter, en we moeten ons inzetten voor een schoner en duurzamer Nederland. Wensen die we van mensen horen tijdens de campagne.

Wij als SP zijn het daar volledig mee eens. Daarom onze verkiezingsleus: “Pak de macht”. Meer zeggenschap over huren, lonen en hoe we onze samenleving willen inrichten. Niet de multinationals maar gewone hardwerkende mensen moeten het voor het zeggen hebben.

Fenna Feenstra, provinciaal SP statenlid: "De kabinetten onder leiding van Rutte hebben een overgrote meerderheid van de bevolking in de kou laten staan. Deze mensen zijn klaar met het beleid van de afgelopen jaren. Verzorgingstehuizen zijn gesloten, er is keihard bezuinigd op de thuiszorg, en de sociale werkplaatsen en studenten hebben straks naast hun diploma ook een schuld van 35.000 euro. Nederland is flexwerk koning".

De meeste mensen willen gewoon een vaste baan, een huis en goede zorg. De SP heeft concrete oplossingen om dat te realiseren. Het CPB geeft zelfs aan dat de investeringsagenda van SP 160.000 extra banen, de grootste koopkracht en de laagste staatsschuld oplevert.

Ga met ons de strijd aan voor goede zorg zonder eigen risico en zonder marktwerking, vaste banen met een eerlijk loon en een AOW leeftijd van 65 jaar. Pak met ons de macht!

Stem woensdag 15 maart op SP!

Voor ons programma, lees het hier.

Doe met ons mee!