Gezellige ledenbijeenkomst in de Old Dutch

10 december 2012

Gezellige ledenbijeenkomst in de Old Dutch

SP ledenbijeenkomst Zwaagwesteinde

Op donderdagavond 6 december hield SP afdeling Dongeradeel een ledenbijeenkomst in de Old Dutch in Zwaagwesteinde. Er kon gepraat en gediscusieerd worden en diverse thema´s passeerden de revue. Speciale gast deze avond was Fenna Feenstra.

Fenna Feenstra is statenlid voor de SP in de provinciale staten, en tevens voorzitter van de afdeling Sudwest Fryslan. In eerste instantie zou Jos van der Horst komen, maar die moest helaas afzeggen.

Fenna FeenstraDe honneurs werden prima waargenomen door Fenna, die een inspirerend betoog hield over organiseren en actie voeren in de afdeling. Kernvragen waren daarbij; wat kun je? en wat kun je doen? Er volgde een levendige discussie en diverse tips om met de middelen die je hebt een goed resultaat te kunnen behalen.

Hierna werden de leden onderverdeeld in een aantal groepjes om de quiz te spelen. De quiz bestond uit kennis- en open vragen, en werd zeer gewaardeerd.

Het nakijken van de quiz vragen
De quizvragen worden nagekeken.

Onder het genot van een hapje en een drankje kon men nog even napraten en werd het een geslaagde avond.

Gelukkig liet de voorspelde sneeuwstorm op zich wachten, zodat iedereen weer veilig huiswaarts kon keren met de trein en auto.