Voedselbank Dantumadiel van start voor Kerst

18 december 2011

Voedselbank Dantumadiel van start voor Kerst

Om de arme kant van de samenleving bij te springen is thans ook in de Gemeente Dantumadiel een voedselbank van start gegaan. Voor de kerst worden in deze gemeente voor de eerste keer voedselpakketten uitgedeeld.
Dit zal zijn op vrijdag 23 december van 14.30 - 15.30 uur in de gebouwen van de Doopsgezinde Kerk te Damwoude. Voortaan wordt op de vrijdag van de even weken pakketten uitgedeeld op hierboven genoemde tijden en adres.

Mensen die in aanmerking menen te komen voor een voedselpakket kunnen zich opgeven via de mail en het mobiele nummer van de Voedselbank Dantumadiel wat op website www.voedselbankdantumadiel.nl staat vermeld. Na aanmelding zal een toetsing plaatsvinden door zg. screeners van de Voedselbank Dantumadiel, waarbij natuurlijk de privacy wordt gegarandeerd.

Op dit moment is de Voedselbank nog naarstig op zoek naar vrijwilligers die kunnen beoordelen of degenen die zich hebben aangemeld als cliënt in aanmerking komen voor een voedselpakket. Aanmelden via de website via de mail of het mobiele telefoonnummer 06-57654340.

Allen die zich betrokken voelen bij het werk van de voedselbank en willen ondersteunen, als vrijwilliger maar ook als sponsor, kunnen zowel financieel als door het leveren van diensten en voedsel bijspringen.
U kunt uw gaven doneren op banknr.: 1621.90.735 t.n.v. Stichting Voedselbank Dantumadiel.

Meer informatie over de voedselbank via de websitelink beneden.

Voedselbank Dantumadiel (website)